SAMMANFATTAR... + NYA SHM

Återupptar dett på allvar nu efter en längre semester.
-Ja, jag har haft det fantastiskt!

Jättekul och se att till trots för ett spontant inlägg på dryga månaden är det
ständigt oroväckande många inne här och snokar, dagligen.
Jättekul, verkligen!

Kommer nu närmsta kommande dagarna ta igen lite förlorad tid bara.
Pumpa upp lite halvnytt som kommit, gott och blandat sir, yes sir!

När jag hittade Chris Medina - What are words för snart 2 månader sedan,blev jag kär.
Då var det knappa 15 000 som sett den.
Ingen visste direkt vem han var heller, just då...
Nu har alla sett hans idol-audition 34 gånger, samt låten har idag en bra bit över 6,5 milj visningar på tuben.
Radiokanaler som påstår sig vara först med ny musik har nyligen satt låten i rullning lite här och där över Europa.
Denna vecka ligger den som nummer 1 på Norska VG-listan.

Ett häftigt kvitto!

Eric Amarillo's låt var mer självklart...
Där var jag inte supertidigt ut heller, men ändå..
Kvitto där också att 6 dagar senare pumpar kvällstidningarna ut det som "premiär, av årets sommarlåt".
Kvitton är viktigt i detta, ett bevis på känsla, riktighet..inte ett bevis för allmänhet, utan ett bevis för en själv.
Drivkraften ökar något enormt.

Swedish House Mafia - Save the world tonight
Kan vara en av det mest efterlängtade låtarna nu...
ÄNTLIGEN finnes den nu att tillgå på youtube.. för dig och för mig!
Mycket snack om låten har det varit..
Visst, den är lite mer kommersiell än "One" och "Miami 2 Ibiza", absolut.
Misstänker väl att det kanske är Axwell som proddat lite mer i denna, än tidigare?
Hur som helst, sommarens dancefloor-hit är här nu.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0