MELODIFESTIVALEN DELTÄVLING 4

Alla 4 deltävlingar nu avgjorda.
Sätter ett stort frågetecken till många medverkande bidrag.
Jag brukar nästan alltid försvara denna festival.
Det ska jag väl fortsätta med.
Av den anledningen att det alltid föds väldigt mycket bra ur den, både artister och låtar...
Och inte minst låtskrivare.
Men det var många bidrag i år som var alldeles för dåliga, tyvärr.
Jag skrev direkt efter första deltävlingen, en månad tillbaka i tiden, att vi då hade sett vinnaren.
Det står jag fast vid idag.
Danny vinner.
Bäst låt, bäst på scén.
Han är ett renodlad proffs.
Punkt.

Kommentarer
Postat av: Steinarmarlen

Like the site--sorry about the problems with the guestbook though.

2011-09-23 @ 12:54:19
URL: http://steinarmarlen.blogpaint.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0