MELODIFESTIVALEN DELTÄVLING 3

Eric Saade direkt till finalen i Globen.
Visst, men tyckte fan inte han imponerade på scén.
Samtidigt som jag hade högre förväntningar av låten.
Generellt i denna deltävling var det åter fantastiskt svaga låtar med.
Nytt för i år är ju att Björkman och hans crew har varit delaktiga i valet av tävlande bidrag.
En ingrediens jag applåderade.
-Apploderar jag fortfarande?
Splittrade handföringar faktiskt.
Tror någonstans det inte funnits så mycket mer än detta.
Tror intresset för detta års upplaga av "Mello" varit svagt av den främsta artist-elit.
Samtidigt som jag seriöst tycker låtskrivarna, som varje år gjort mycket bra ifrån sig, underpresterat!
Fredrik Kempe som istort sett bara gör hits...
Han har i år bidragit med låtar jag inte ens tror han har gjort.
Come on!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0