NICKI MINAJ FEAT EMINEM - ROMAN'S REVANGE

SHIT, säger jag.
Skivbolag, promoters osv.
Nicki Minaj, Nicki Minaj och Nicki Minaj...
Hon är med överallt, med precis varenda artist.
Det är känslan jag får i alla fall.
Visst, bra marknadsföring för en så pass ny artist på den stora scenen som Nicki är.
Men den klassiska mättnads-effekten är farlig tycker jag.
Nå, den nya Eminen som är mer aggresiv än vanligt har jag fallit för.
Går igång så fort han öppnar käften, börjar gå loss med sitt hat som största drivkraft.
Det har i den här låten, "Roman's revange" smittat av sig lite på Nicki.
Jag har haft svårt för henne nu inledningsvis, det ska jag erkänna.
Kommer säkerligen att ha ett tag till.
Men jag inser samtidigt att det kanske är dags att ge henne en ärlig chans nu.
För hur mycket jag än vill kommer hon inte att försvinna från
listor, scéner, radioapparater, tv-skärmar, bloggar och magazine.
Lyssnat låten några gånger nu, om och om igen.
Växande molekyl, absolut.
Kan nog säga att jag gillar den faktiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0