DEADMAU5 - GET IN THE CART, PIG (

EXCLUSIVE PREVIEW!!!!!!!!!

Mer house efterlyses av bloggens läsare.
Jag ställer mig bakom er, ber lite smått om ursäkt då jag själv är ett house-fan.
Den här låten med guden, alla kategorier: Deadmau5 är groteskt bra.
Ännu ett mästerverk av högre rang för alla som förstår sig på house.
Nu snackar vi knappt timmar sedan den kom ut.
Så färsk är den i skrivande stund.
Längre version får vi vänta med (får inte tag på något annat än en teaser just nu),
och det gör jag gärna.
För det här är bra.
Maxa volymen.
ENJOY FRIENDS

Kommentarer
Postat av: Gharib

Bra där Mr Hallin !

2010-11-11 @ 20:19:07
URL: http://www.metrobloggen.se/mickey
Postat av: ADE

Nästan så man blir sugen dra i göng ett!

2010-11-11 @ 20:57:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0